
Szkolenia / Rachunkowość/ Finanse
Zarządzanie kosztami i ryzykiem w procesie zakupowym
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat szeroko rozumianych ryzyk zakupowych w kontekście procesu zakupowego, techniki zarządzania ryzykiem, analiza struktury kosztów, TCO.
Korzyści
- Wiedza z zakresu wdrażania analizy TCO
- Znajomość analizy struktury kosztów na podstawie sprawozdania finansowego
- Rozwój umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania ryzykiem walutowym
- Znajomość technik mapowania i oceny ryzyk w kategoriach zakupowych
Tematyka
1. Wprowadzenie oraz Analiza TCO (Total Cost of Ownership)
2. Analiza struktury kosztów na podstawie sprawozdania finansowego
3. Techniki mapowania i oceny ryzyk w kategoriach zakupowych
4. Ryzyko walutowe i możliwości zabezpieczenia się przed nim poprzez zapisy kontraktowe
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!